Wie is Kroeschick?

 

afro-clipart-afro-hi

 

Hoi mijn naam is Rushanette Martis en ik ben de schrijver achter de blog “De Kroeschick”.

Ik twijfelde al een tijdje of ik een blog over kroes haar moest starten, zelf ben ik in 2014 “natural” gegaan en wou al lang mijn ervaring met andere vrouwen delen. Maar ik ben al sinds 2012 bezig met een beauty en stijl blog samen met een vriendin wat veel tijd van me kost. Tijdens jaar twee van mijn opleiding Cross Mediale Communicatie kreeg ik te horen dat we een blog moesten op starten als eindopdracht. Het perfecte moment om mijn droom te realiseren, dacht ik.

Maar wie is eigenlijk dé Kroeschick? 

Kroeschicks zijn vrouwen met Antilliaanse, Surinaamse, Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse afkomst die kroeshaar hebben. Ze wonen overal in heel Nederland, maar zijn grotendeels te vinden in de randstad.

Kroeschicks zijn getinte vrouwen tussen de 16 tot 35 jaar, en zijn voornamelijk studenten, afgestudeerden of “career starters”. Dames die jonger of ouder zijn, zijn uiteraard ook welkom om deel te worden van de Kroeschicks community. Kroeschicks zijn vrouwen die het leuk vinden om met hun haar te experimenteren en zijn geïnteresseerd in mode en beauty.

tumblr_static_e3pb5u6uu348kssskksc8cksw_640_v2

Interesses, behoeftes en wensen

Als Kroeschick vind je het leuk om mee te doen aan workshops, en het bezoeken van  evenementen is een van je favoriete vrijetijdsbesteding. We zijn sociale vrouwen die het leuk vinden om omringd te zijn door vrienden en kennissen. Ook houden we ons graag bezig op social media en delen we graag onze belevenissen met anderen.

Naast deze interesses en behoeftes is de Kroeschick ten eerste een vrouw die onbetwist en vol gekruld is.

tumblr_static_tumblr_static__640

Dus, lijkt kroeshaar je een interessante onderwerp? Kom dan regelmatig langs om leuke tips en weetjes te krijgen over én over jouw haargroep.

Abonneer hier om altijd op de hoogte te blijven van nieuwe updates ❤

 

 

 

 

 

Leave a Reply

